gårdagen&dagen♥

Hej♥ föråt för att jag inte skrev ngt inlägg igår men jag hade fullt upp. Efter skolan skulle jag packa innebandysaker, gympasaker och sova över grejor på 40 min :O men jag spelade två matcher en mot vinberg det blev 2 ngt men dom vann och dom var 00-99 och vi 01. Sen spelade vi en till match på varla den blev lika 4-4. Sen efter det så beställde vi mcdrive och sedan åkte jag till en kompis och sov över med tre till tjejer. Det var super roligt. På morgonen 9.30 så kom pappa och hämta mig så åkte vi in till stan på gymnastiken som började 10.00 och sedan tränade jag gick ganska bra vi har tävling imorgon sjukt taggad nu ♥ men nu har jag kommit hem och ska städa mitt rum en snabbis och sedan ska jag åka in till stan och köpa en pastasallad på kvantum som jag ska ha med mig och sedan ngn baguett till tävlingen imorgon. Sen när jag kommer hem om det är lönt ska jag kanske vara med två kompisar och spela GTA 5 men igår morse fick mamma en body butter på posen eller hon hade beställt den. Men det kommer ett inlägg o den ikväll eller något. Här är en bild på årets skolfoto :)
 Ha det bra♥ / L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0