har lite tid...

Hej förlåt för jag har varit ganska oaktiv de senaste men jag sov över med några kompisar på fredagen-lördagen sen vr jag på gympa på lördagen och sedan på söndagen tävlade vi i kungsbacka det gick jättebra vi vann 3 silver♥ tumbling, trampett och fristående♥ jag skrev i ett annat inlägg vad jag körde så ni kan ju skrolla ner xD
Idag så var jag i skolan sedan tog jag en buss in till stan och bytte och tog en buss til håsten och gick till innebandyträningen. efter innebandyn 17 så åkte jag till gympa med elin♥ på gympan så gick det bra men efter en stund så körde jag volt ner från luftgolvet sedan så landade jag på svanskotan, det gjorde ont :/ Men imorgon ska jag ta bussen till stan och sedan gå p stan med elin sen ska jag åka hem och så fyller farfar år :) så vi ska på kalas hos honom 
 
här kommer en bild från tävlingen i söndags 
 
h d b / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0