min dag ♥

Hej tänkte berätta lite om dagen!
 
Jag vaknade kvart i åtta väldigt sent :/ men jag han äta, klä på mig, sminka mig osv på en kvart.
Nytt rekord, katching!
 
Men skolan var trög men vi hade hemkunskap men vi bakade inget hade teori vi hr inte ens en lärare -.- vi hade även kemi vi gjorde två exprement :O
När jag kom hem gjorde jag en jätte god hallon smoothie med kokos på toppen, super gott!
 
Vid fyra tiden så gick 1,5 km till en buss jag skulle åka med till stan. I stan var jag på gymnastik träning. Vi körde igenom till tävligen på söndag, är sjukt taggad nu. Imorgon har jag två innebandy tränings matcher och sen ska jag sova över med tre tjejer ska bli sjukt mysigt!♥ efter träningen så duschade jag och sen åkte jag hem och har ätit korvstoganoff(stavning). Nu har filmar jag en kvälls rutin till youtube. Min kanal heter LOVISA ERIKSSON och så kommerjag upp :) Ni får gärna prenumerera. Nu kommer det lite bilder!
 
 
 
 
ha det bra♥ / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0