min dag ♥

hej♥

 

 

idag vaknade jag vid sju som vanligt. Jag satte på mig en gosig tröja med fint mönster med ett par mörka jeans.

 

I skolan hade vi först svenska och jag blev lar med uppgiften vi håller på med. Vi hade slöjd idag också. Tyska också. Lax i skolan det var super gott faktiskt däremot var potatisen som vanligt ingen höjdare. Sen när jag kom hem från skolan gjorde jag mango/blåbärs smoothie. Den var jätte god :) nu har jag tagit lite kort på lite saker och överfört till datorn. vid sju ska jag på innebandyträning. Efter den ska pappa nog hjälpa mig med engelska läxan.

 

 

här kommer en bild på min goda smoothie

 

 
ha det bäst / L
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0