Sorry♥

Hej och förlåt för dålig update idag men det var en lång dag. Vi hade typ inga långa raster så jag kunde blogga. Sedan efter skuolan följde jag med en kompis hem Nicole vi gjorde smoothie med hallon. Om jag hinner ska jag försöka göra en smoothie imorgon då kommer det ett inlägg troligtvis. Sen spelade vi GTA5 och åkte långboard vid skolan.
 
Imorgon är cafét öppet och vi får köpa nudlar kostar 9kr. det skulle bli lax imorgon, då tänkte jag bara mums♥ sen ändrade dom till ¨fisk¨ man bara MEN TACK SÅ MYCKET!! NOT bli la nudlar imorgon :D Busigt. Här kommer en gammal bild. ha det bra hejdå 
 
 
ha det bra hejdå♥ / L
 
 
 
NU MÅSTE JAG SOVA GODNATT
 
 

Kommentarer
Postat av: William

så söt du är
Adda mig gärna på Skype¨
[email protected]
jag visar gärna den för dig i cam

2013-10-02 @ 14:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0