Nystart!

Tjenare allihopa!
 
Ni som läst min blogg innan vet kanske att hade väldigt mycket inlägg & sånt på denna bloggen. Det har jag rensat och fixat med kategorierna.
 
Nu har jag
 
Övrigt: Vad som helst t.e.x om jag har gjort smoothie så skriver jag receptet kanske
Foto: t.e.x om jag är ute och fotar med kompisar själv eller något annat.
Min dag: Här kommer jag skriva hur min dag har sett ut, vad jag har gjort osv
Allmänt: Standarden som alla har men man kan ju ta bort den, men jag känner inte för det just nu.
 
Iaf så tänkte jag iaf blogga regelbundet. Eftersom vi har fått våra datorer från skolan så är det väldigt bra att bara ta upp datorn så är den igång, iskillnad från Windows. Vi har ju macbook air. Ganska lyxit om jag får säga det själv.
 
Jag är iaf en tjej på 12 år och bor i Varberg, bloggar om mitt liv vad som händer och så vidare. Om ni undrar något är det bara att slänga iväg en kommentar så försöker jag svara på den så fort jag kan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0