sent inlägg ♥

Hejsan nu kommer ett ganska sent inlägg om dagen men.
 

jag kan börja med att säga att gårdagens videoblogg ska komma upp snart vilket den inte gör men jau!
 
dagen dårå. jo jag vaknade som vanligt år frukost drog till skolan. i skolan hade vi inget särskilt utan idrott som var lite speciellt. Men imorgon ska vi också ha idrott men men. efter skolan kom jag hem som vanligt sen så skulle jag på gympa så då åkte jag på gympan. PÅ gympan övade vi till tävligen på söndag i kungsbacka. Japp:)
jag ska köra följade varv.
tumbling: rondat flickis, handvolt sträckt/180, rondat flickis sträckt salto
trampett: står över på pik, sen halvskruv eller 180, pegasus eller bord ja det är ngt
 
efter gympan duschade jag och sen drog jag hem och åt sen så städade jag lite vilket jag kanske igentligen ska göra nu men japp♥ så nu skriver jag detta blogginläg ocg kikar med några som jag kanske ska va med imorgon.
men här kommer två bilder på när jag var på gympaläger i sommras.
misslyckad helskruv men jag hade precis lärt mej det  
volt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0