dator tillbacks

Hej på er! just nu sitter jag och lyssnar på hög musik och sjunger med.
 
Skulle spela sims men man behövde en skiva som jag hae där inne, men sitter just nu på andra våning. Det är ovanför vårat garage så har vi som en innebandyplan och en säng. Vi brukar sova här när vi har kompisar. Vi städar här så ska vi fixa till här så det blir chill och nice HAHAHAH. Igår fick jag en blå laddare av pappa. Min mobilladdare var paj, hahah bäst. Men jag fick en blå den var fett ball.
 
Idag kom min dator tillbacks. Den har varit på lagning. Så när vi fick tillbacks den så var å sönder man kunde inte trycka ned den. Eller det kom ingenting när man tryckte sen var den trög också. Så just nu får jag  leta upp å i någon text och kopierar sen klistrar in. Så gör jag iallafall, annars kan man göra något annat med det var ganska complicaded så jag gör så här istället.
 
Imorgon ska jag till gekås med Alva. Egentligen behöver jag ingeting där men jag tänkte följa med endå och hjälpa henne och så, sen som alla säkert vet köper man ju massa saker man egentligen inte behöver så det är troligen det jag kommer göra. Fast jag SKA köpa:
-shampo och balsam
-ett par svampar
-mycket marabou chocklad!!
-tuggumi
jag lägger nog upp bilder imorgon på vad jag köpte. Efter gekås ska vi sova över hos henne vilket ska bli fett kul och mysigt. Det var väldigt länge sen vi sov över så vi kände att det va dags eller vad man ska säga.
 
 Nu ska jag gå in och gör glass med våran glassmaskin jag köpte till famlijen i julklapp. Får se vilken smak det blir, vanlij eller hallon?? ;)
 
 
 
 
Ha det bra <3 / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0