Söndag

Hejsan! 
 
Idag är det söndag alltså dagen före måndag. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade runt ca 10 tiden och låg i sängen och spelade subway surfers till 10.30 ungefär. Sedan gick jag ner och gjorde mej en frukost smoothie. Sedan degade jag lite i sängen framför mobilen och datorn. Vid ett tiden gick jag upp och gjorde mej i ordning. Sen minns jag inte vad jag gjorde förutom att vi tre tiden så stekte jag lite pyttipanna som lunch. Efter min sena lunch så bakade jag cupcakes ocg filmade. Jag ska redigera den nu och så kommer den så småningom upp på youtube. Länk till min youtubekanal: Här
Nu ska jag fixa iordning mej för att sova och sedan packa till idortten i skolan samt innebandyn och gymnastiken efter skolan. Så imorgon tränar jag ungefär 4,5 timmar. får nog räkna med träningsvärk imogon innan jag går och lägger mej. Nä hej nu måste jag ta tag i packningen. Ha det bra och här kommer lite bilder på en av min cupcake.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0